11. november 2008

Vre Gad Dam

Pred, za in med mano je očitno plodovito obdobje. Pšenica, koruza, krompir, ideje kar vrejo iz mene.

Zapisujem si jih. Hitro. Ideja za gledališko predstavo, ideje za fotkanje, tukaj je še ideja za koncert pa za film, kaj če bi naredili še mjuzikal pa seminarsko nalogo pri Tiskarskih postopkih in Informacijskih tehnologijah. Pišem, rišem, črtam. Aaa. Za znoret. Norim. Ampak mi je všeč. Zelo všeč. Rad delam to.

Grem pisat naprej. Nikoli ne veš kdaj pride nazaj sušna doba. Doba, ko jezik ne laufa, doba ko beseda ne teče, pisalo noče pisat. Tako, da res treba izkoristiti dokler traja. Izkoriščam.

Moj nekako prvi post v slovenščini na tem blogu. Rad pišem v slovenščini. Ne me spraševat, zakaj torej ponavadi pišem v angleščini. Me boste to vprašali raje potem, ko bom napisal še kaj v nemščini.

Ni komentarjev: